Subject: Harku VIII uuringuruumi geoloogiline uuring
From: "Tiia Tuuling" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Helis Pormeister" <[email-masked]>, "Meelis Peetris" <[email-masked]>, "Mark Karimov" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 15:03:22 +0300

Tere

Informeerime teid, et plaanime geoloogiliste välitöödega (puuraukude
puurimine) Harku VIII uuringuruumis alustada septembri teises pooles
(septembri 2. kuni 4. nädalalal). Geoloogilist uuringut teostatakse
geoloogilise uuringu loa L.MU/522495 alusel (manuses). Manusesse on
lisatud ka joonis planeeritavate puuraukude asukohtadega. Maantee ja
elektripaigaldiste kaitsevöönditesse puurauke ei rajata.

Lugupidamisega

Tiia Tuuling

Geoloogiainsener

53007903

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

Telefon: +372 66 81 014

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.